Met straks de Wereldbeker Grote Prijs op het programma werd de piste voorafgaand bezet door een andere CSI4*W rubriek. Over 1.50m hoge hindernissen was Abdel Saïd de snelste met Arpege du Ru (v. Apache d'Adriers).
Abdel Saïd blijft zijn goede vorm aanhouden en zette de voorlaatste rubriek van Al Shira'aa op naam. In een barrage met slechts acht deelnemers lag de lat hoog om geen fouten te maken en dat had ook Arpege du Ru (v. Apache d'Adriers) begrepen. Het duo stopte de chrono op 38,20 en zetten zo de winnende tijd. Landegenote Celine Schoonbroodt-de Azevedo deed het iets voorzichtiger en dat werd beloond. In het zadel van Deesse des Embruns (v. Mylord Carthago) finishte ze in 40,59 en werd knap derde. De eer van de tweede plaats werd aan Jessica Burke gelaten met Express Trend (v. Future Trend).
De top vijf van deze rubriek werd ingevuld door Tim Gredley (GBR) op vier met Imperial HBF gevolgd door Shane Breen (IRL) in het zadel van Z7 Ipswich (v. Carembar de Muze), een vijftienjarige BWP-ruin.
Abdel Saïd blijft zijn goede vorm aanhouden en zette de voorlaatste rubriek van Al Shira'aa op naam. In een barrage met slechts acht deelnemers lag de lat hoog om geen fouten te maken en dat had ook Arpege du Ru (v. Apache d'Adriers) begrepen. Het duo stopte de chrono op 38,20 en zetten zo de winnende tijd. Landegenote Celine Schoonbroodt-de Azevedo deed het iets voorzichtiger en dat werd beloond. In het zadel van Deesse des Embruns (v. Mylord Carthago) finishte ze in 40,59 en werd knap derde. De eer van de tweede plaats werd aan Jessica Burke gelaten met Express Trend (v. Future Trend).
De top vijf van deze rubriek werd ingevuld door Tim Gredley (GBR) op vier met Imperial HBF gevolgd door Shane Breen (IRL) in het zadel van Z7 Ipswich (v. Carembar de Muze), een vijftienjarige BWP-ruin.