Skip to content

Copyright

Sector onder druk. “Als hippisch werkgever promoot je niet langer de job, maar de bedrijfscultuur waar in gewerkt wordt!”

  • by Equnews Editorial
  • 06-12-2023
img

Employer branding alleen voor toekomstige medewerkers? Vergeet het. Het team van Equjob, is er rotsvast van overtuigd dat hippische ondernemingen hun pijlen niet alleen op vers talent moeten richten, maar evengoed (en misschien zelfs nog meer) op hun huidige medewerkers. “Nieuwsgierigheid is de rode draad doorheen al onze employer branding. De boodschap dat je hier onbegrensde mogelijkheden krijgt om te groeien, trekt talent over de streep. Maar het is een boodschap die al onze medewerkers voortdurend moeten horen.” De Paarden Gazet gaat in gesprek!


Dit artikel is exclusief voor onze leden

Word lid en krijg ongelimiteerde toegang tot al onze artikels.

Login

€4,99/maand

Of

€50/jaar

  • Onbeperkt toegang tot alle digitale content van equnews
  • Onbeperkt toegang tot de trainingen van equitube
  • Onbeperkt toegang tot alle videocontent
ga verder

€99/jaar

  • Onbeperkt toegang tot alle digitale content van equnews
  • Onbeperkt toegang tot de trainingen van equitube
  • Onbeperkt toegang tot alle videocontent
  • Ontvang elke maand de Paarden Gazet in uw brievenbus
  • Digitale toegang tot de Paarden Gazet online
ga verder

€6/editie

Of

€62/jaar

  • Ontvang elke maand de Paarden Gazet in uw brievenbus
  • Digitale toegang tot de Paarden Gazet online
ga verder

€1,99/artikel

  • Lees dit artikel nu
  • Koop je oneindige toegang tot enkel dit artikel
  • Toegang tot andere EQU+ content is enkel voor abonnées
ga verder
Vorige Grandorado TN N.O.P. klaar voor internationale rentree! Volgende Harrie Smolders blijft beste Nederlander ter wereld!