In de week voorafgaand aan het BeNeLux’ grootste hippisch outdoor evenement Military Boekelo, zijn Schockemöhle Sports en Tim Lips tot elkaar gekomen omtrent sponsoring. Vanaf nu zult u Tim en het gehele “Team Lips” herkennen aan de grijs-oranje kleuren van het Duitse Schockemöhle Sports, wat tevens zeer goed aansluit aan de kleuren van Lips’ hoofdsponsor Concrex Bedrijfsbouw. Schockemöhle Sports: “We hebben besloten om Tim Lips te steunen op zijn weg naar Rio vanwege hij professioneel te werk gaat. Daarnaast hebben de overtuiging, passie en slimheid waarmee Tim zijn Horsemanship voor elkaar heeft, onze beslissing alleen maar bekrachtigd. Zo gaan wij binnen ‘Schockemöhle Sports’ ook te werk en kunnen we elkaar zeker versterken”. Wat betreft Social Media is Tim zeer actief en de ‘#OrangeIsTheNewGold’ slogan sluit naadloos aan op onze filosofie ‘ #TheWorldIsOrange’ en denken we ‘#TheMatchToConquerTheWorld’ gevonden te hebben. Zegt Dhr. Brömlage van Schockemöhle Sports met een glimlach. Tim: “Ik ben zeer vereerd door het feit dat Schockemöhle Sports heeft besloten om mij en mijn team te sponsoren. Het van A tot Z professioneel aanpakken op alle fronten is ons streven en dat we nu naar buiten kunnen treden als één Team met één Uitstraling, door zo’n mooi en erkend bedrijf, is het teken dat we met zijn allen goed bezig zijn en dit kledingsponsorcontract zie ik als een bevestiging daarvan. "Ik train en rijd natuurlijk dagelijks in mijn ruiterkleding, dus ik vind het erg belangrijk om de juiste kleding aan te hebben. Het belangrijkste waar ik op let is of het comfortabel zit en of ik me goed kan bewegen in de kleding. Goede kwaliteit is dus een eerste vereiste en essentieel voor een goede prestatie! Schockemöhle heeft dat goed voor elkaar. Niet voor niets rijd de wereldkampioen eventing ook in hun kleding. Daarnaast passen hun kleuren, oranje en grijs, bij mijn hoofdsponsor Concrex en bij de Rabobank. Dat maakt de match alleen maar mooier!", aldus Tim Lips.