In de stallen, op concourspleinen en tijdens koffiepauzes in de kantine hoor je het steeds vaker: “Het zijn moeilijke tijden in de paardensector.” Niet alleen de hippische wereld voelt de druk, ook de volledige luxesector ervaart een terugval. Maar klopt dat beeld wel? En wat ligt werkelijk aan de basis van de verandering? "Er is een verandering in het uitgavepatroon. De klant zoekt niet langer alleen een (heel) goed paard..." klinkt het. "Logisch meer en meer mensen hebben eenvoudig toegang tot goede paarden, dankzij oa. onze fokkers!"
Dit artikel is exclusief voor onze leden
Word lid en krijg ongelimiteerde toegang tot al onze artikels.
Login€5,50
* €2,20/ maand
€55,00
* €22,00/ jaar
- Onbeperkt toegang tot alle digitale content van equnews
- Onbeperkt toegang tot de trainingen van equitube
- Onbeperkt toegang tot alle videocontent
€99,00
* €54,45/ jaar
- Onbeperkt toegang tot alle digitale content van equnews
- Onbeperkt toegang tot de trainingen van equitube
- Onbeperkt toegang tot alle videocontent
- Ontvang elke maand de Paarden Gazet in uw brievenbus
- Digitale toegang tot de Paarden Gazet online
€6/editie
Of€62,00/ jaar
- Ontvang elke maand de Paarden Gazet in uw brievenbus
- Digitale toegang tot de Paarden Gazet online
*Actie geldig voor 1 cyclus
€1,99/artikel
- Lees dit artikel nu
- Koop je oneindige toegang tot enkel dit artikel
- Toegang tot andere EQU+ content is enkel voor abonnées