Ook gisteren hield de Olympische Amerikaanse amazone, Beezie Madden de concurrentie achter zich. De regerende wereldbeker kampioen haalde opnieuw de overwinning in Harrisburg, ditmaal in de 1.45m rubriek op tijd. Eerder haalde de amazone ook al de overwinning op donderdag avond en plaatste zich diezelfde avond op de tweede plaats in de 1.50m hoofdrubriek. In totaal hielden zeven combinaties het foutloos. Als laatste aan de start vond Madden de snelste route in het parcours met haar negenjarige BWP-merrie, Jiva (Concorde). Samen met Jiva (van 't Broekend) sprong Madden zo naar de overwinning voor op de Nederlandse Kelli Cruciotti met haar Zidante (Cantos). De merrie werd gefokt door de Nederlander M.H. Cornelissen. Het podium werd afgewerkt door Darragh Kenny met Carlo. "Het parcours was totaal anders als je het afpaste in plaats van het te rijden. Dat was mijn voordeel. Ik denk dat diegene die als eerste aan de start kwamen een beetje verrast werden," vertelt Madden. "Ik denk dat ik voornamelijk in de laatste lijn heel wat tijd gespaard heb. Daar heb ik één pas minder gereden."
Ook gisteren hield de Olympische Amerikaanse amazone, Beezie Madden de concurrentie achter zich. De regerende wereldbeker kampioen haalde opnieuw de overwinning in Harrisburg, ditmaal in de 1.45m rubriek op tijd. Eerder haalde de amazone ook al de overwinning op donderdag avond en plaatste zich diezelfde avond op de tweede plaats in de 1.50m hoofdrubriek. In totaal hielden zeven combinaties het foutloos. Als laatste aan de start vond Madden de snelste route in het parcours met haar negenjarige BWP-merrie, Jiva (Concorde). Samen met Jiva (van 't Broekend) sprong Madden zo naar de overwinning voor op de Nederlandse Kelli Cruciotti met haar Zidante (Cantos). De merrie werd gefokt door de Nederlander M.H. Cornelissen. Het podium werd afgewerkt door Darragh Kenny met Carlo. "Het parcours was totaal anders als je het afpaste in plaats van het te rijden. Dat was mijn voordeel. Ik denk dat diegene die als eerste aan de start kwamen een beetje verrast werden," vertelt Madden. "Ik denk dat ik voornamelijk in de laatste lijn heel wat tijd gespaard heb. Daar heb ik één pas minder gereden."