Skip to content

Copyright

Waarom personal branding een essentieel onderdeel is van de toekomst van de paardensport

Personal brands zijn een essentieel onderdeel - ik zou het zelfs een sales techniek noemen - van de toekomst van de paardensport. Als je kijkt naar hoe de (hippische) influencers en goeroes zich gedragen op Instagram en Facebook, ga je zien dat zij zich gaan gedragen als (hippische) bedrijven. En omgekeerd, dat (hippische) bedrijven zich meer en meer gaan gedragen als mensen. Maar waarom is dit? We spraken met het team van BrandingPro, hippische marketing experts...

Dit artikel is exclusief voor onze leden

Word lid en krijg ongelimiteerde toegang tot al onze artikels.

Login

€4,99/maand

Of

€50/jaar

  • Onbeperkt toegang tot alle digitale content van equnews
  • Onbeperkt toegang tot de trainingen van equitube
  • Onbeperkt toegang tot alle videocontent
ga verder

€99/jaar

  • Onbeperkt toegang tot alle digitale content van equnews
  • Onbeperkt toegang tot de trainingen van equitube
  • Onbeperkt toegang tot alle videocontent
  • Ontvang elke maand de Paarden Gazet in uw brievenbus
  • Digitale toegang tot de Paarden Gazet online
ga verder

€6/editie

Of

€62/jaar

  • Ontvang elke maand de Paarden Gazet in uw brievenbus
  • Digitale toegang tot de Paarden Gazet online
ga verder

€1,99/artikel

  • Lees dit artikel nu
  • Koop je oneindige toegang tot enkel dit artikel
  • Toegang tot andere EQU+ content is enkel voor abonnées
ga verder
Vorige Dubbeldam's voormalige Carusso LS La Silla overleden Volgende Lisa Nooren's Sabech d'Ha met sportief pensioen