De organisatie van SELL Veulenveiling Brabant wil door middel van dit onderzoek bepalen waar behoefte naar is in de markt voor zowel kopers als verkopers van rijpaard veulens. Om een strategie voor een vernieuwde editie van SELL Veulenveiling Brabant te bepalen is input van de markt nodig en daarom is er een grootschalig onderzoek opgesteld door het team van SELL Veulenveiling Brabant. De veiling wordt georganiseerd voor verkopers en kopers en in zeker in deze tijden is het nodig om een ijzersterk concept te hebben voor een goede veiling. De input van verkopers en kopers is daarom de basis voor de strategie van de vernieuwde veiling.

2.0 versie 

“Regeren is vooruitzien en het team van de SELL Veulenveiling Brabant is ervan overtuigd dat een verkoopplatform in een andere vorm ook zeker succesvol gaat zijn. Dat dit een vernieuwde versie gaat zijn, staat voor ons voorop. We gaan voor een 2.0 versie en wij geloven erin dat keuzes maken daarin belangrijk is,’’ aldus de organisatie.

Het onderzoek is via deze link te bekijken en in te vullen: klik hier

bron: Persbericht / f. W. Scholtens