Eerder werd al bekend dat de editie van de SELL Veulenveiling Brabant dit jaar niet door gaat omdat het bestuur van SELL Veulenveiling Brabant dit jaar onderzoekt in welke vorm een veulenveiling zinvol is voor verkoper en koper. Om een goede veiling neer te zetten is een sterk onderscheidend en nieuw concept nodig. In 2020 neemt de organisatie de tijd om te onderzoeken welke vorm gewenst is voor inbrengers en kopers om in 2021 een sterke veiling neer te zetten. Vandaag publiceert SELL Veulenveling Brabant een behoefteonderzoek.
De organisatie van SELL Veulenveiling Brabant wil door middel van dit onderzoek bepalen waar behoefte naar is in de markt voor zowel kopers als verkopers van rijpaard veulens. Om een strategie voor een vernieuwde editie van SELL Veulenveiling Brabant te bepalen is input van de markt nodig en daarom is er een grootschalig onderzoek opgesteld door het team van SELL Veulenveiling Brabant. De veiling wordt georganiseerd voor verkopers en kopers en in zeker in deze tijden is het nodig om een ijzersterk concept te hebben voor een goede veiling. De input van verkopers en kopers is daarom de basis voor de strategie van de vernieuwde veiling.
2.0 versie
“Regeren is vooruitzien en het team van de SELL Veulenveiling Brabant is ervan overtuigd dat een verkoopplatform in een andere vorm ook zeker succesvol gaat zijn. Dat dit een vernieuwde versie gaat zijn, staat voor ons voorop. We gaan voor een 2.0 versie en wij geloven erin dat keuzes maken daarin belangrijk is,’’ aldus de organisatie.
Het onderzoek is via deze link te bekijken en in te vullen: klik hier
bron: Persbericht / f. W. Scholtens
De organisatie van SELL Veulenveiling Brabant wil door middel van dit onderzoek bepalen waar behoefte naar is in de markt voor zowel kopers als verkopers van rijpaard veulens. Om een strategie voor een vernieuwde editie van SELL Veulenveiling Brabant te bepalen is input van de markt nodig en daarom is er een grootschalig onderzoek opgesteld door het team van SELL Veulenveiling Brabant. De veiling wordt georganiseerd voor verkopers en kopers en in zeker in deze tijden is het nodig om een ijzersterk concept te hebben voor een goede veiling. De input van verkopers en kopers is daarom de basis voor de strategie van de vernieuwde veiling.
2.0 versie
“Regeren is vooruitzien en het team van de SELL Veulenveiling Brabant is ervan overtuigd dat een verkoopplatform in een andere vorm ook zeker succesvol gaat zijn. Dat dit een vernieuwde versie gaat zijn, staat voor ons voorop. We gaan voor een 2.0 versie en wij geloven erin dat keuzes maken daarin belangrijk is,’’ aldus de organisatie.
Het onderzoek is via deze link te bekijken en in te vullen: klik hier
bron: Persbericht / f. W. Scholtens