Kiki Klijn-van Leeuwen Boomkamp is  per 1 januari begonnen als Crossmediaal Sales Specialist bij het KWPN. De advertentie-exploitatie voor het KWPN-magazine IDS, dat voorheen door uitgeverij BCM werd verzorgd, is met ingang van dit jaar in eigen beheer van het KWPN. Kiki zal de crossmediale salesactiviteiten van het KWPN, volgens het 360°  model (print, online, TV en events) verder uitbouwen. Zij is hét aanspreekpunt voor de algehele sales in de magazines, het online platform en KWPN.tv. Kiki, voorheen een actieve wedstrijdamazone, heeft de afgelopen jaren haar sporen binnen de sales ruimschoots verdiend. Ze werkte onder meer in diverse salesfuncties voor de 538 Groep, Q-Music en de Sky Radio Group/Telegraaf Media Groep en was tot voor kort Brand Partnership Director bij &C Media, het crossmediale kanaal van Chantal Janzen. Zij was hier onder meer verantwoordelijk voor de opstart van de salesactiviteiten van dit nieuwe 360° mediamerk met een maandelijks magazine, online kanaal, mobile app met eigen webshop, eigen tv-programma’s en live events. Kiki Klijn-van Leeuwen Boomkamp: “Dat ik de ervaring die ik de afgelopen bijna 15 jaar heb opgedaan in verschillende creatief commerciële rollen binnen een aantal grote Nederlandse mediamerken nu mag gaan inzetten ten behoeve van mijn oude liefde, de paardensport,  laat een droom voor mij uitkomen! Samen met een team bevlogen mensen gaan we het veelomvattende platform dat KWPN te bieden heeft met haar print- en online kanalen én haar events, naar een volgend niveau tillen. Ik kan niet wachten!”