Skip to content

Copyright

FIRA exclusieve kledingsponsor van het Bavaria 0.0 Eventing Team

Vanaf 1 januari 2018 zal het Nederlands kledingmerk FIRA het gehele Bavaria 0.0 Eventing Team gaan voorzien van kleding en zich tot en met Tokyo 2020 als exclusieve kledingsponsor aan het gehele platform verbinden. Anita Janssens, directeur van FIRA, vertelt over de totstandkoming van de kersverse samenwerking: “FIRA wil zich graag verbinden aan een team dat staat voor kwaliteit, wat continue bezig is met innovatie en streeft naar het hoogste haalbare podium. Dit tevens tot uiting brengt met de volle overtuiging, passie en hart voor de sport met een benadering wat anders is als het bekende traditionele. Net zoals de  familie Lips en de familie Swinkels dat doen, ieder op zijn eigen specialistisch gebied. Als FIRA zijnde kunnen wij niet anders dan concluderen dat wij hetzelfde DNA hebben. Daar willen we graag deelgenoot van zijn.” FIRA is een Nederlands paarden kledingmerk die ontstaan is vanuit de gedachten dat inspanning en ontspanning wel degelijk parallel lopen aan elkaar. Naast deze samenwerking heeft FIRA al diverse olympische ambassadeurs aan het merk weten toe te voegen. Verder zullen er diverse activiteiten voor FIRA bijkomen in 2018 waaronder een online TV kanaal , evenementen en een eigen magazine. Ook teamcaptain Tim Lips is erg blij met de samenwerking met FIRA en licht trots toe: “Tijdens onze gesprekken was er direct een klik en werd al snel duidelijk dat we precies dezelfde ambities hebben. Tevens kwamen er mooi anekdotes en levenslessen tijdens deze gesprekken naar voren, die zowel mijn vader als ik, weer parallel konden trekken aan onze eigen verhalen en gebeurtenissen. We zijn heel blij met deze samenwerking en kijken reikhalzend uit naar deze samenwerking.” Aldus de teamcaptain van het eventingteam.

Vanaf 1 januari 2018 zal het Nederlands kledingmerk FIRA het gehele Bavaria 0.0 Eventing Team gaan voorzien van kleding en zich tot en met Tokyo 2020 als exclusieve kledingsponsor aan het gehele platform verbinden. Anita Janssens, directeur van FIRA, vertelt over de totstandkoming van de kersverse samenwerking: “FIRA wil zich graag verbinden aan een team dat staat voor kwaliteit, wat continue bezig is met innovatie en streeft naar het hoogste haalbare podium. Dit tevens tot uiting brengt met de volle overtuiging, passie en hart voor de sport met een benadering wat anders is als het bekende traditionele. Net zoals de  familie Lips en de familie Swinkels dat doen, ieder op zijn eigen specialistisch gebied. Als FIRA zijnde kunnen wij niet anders dan concluderen dat wij hetzelfde DNA hebben. Daar willen we graag deelgenoot van zijn.” FIRA is een Nederlands paarden kledingmerk die ontstaan is vanuit de gedachten dat inspanning en ontspanning wel degelijk parallel lopen aan elkaar. Naast deze samenwerking heeft FIRA al diverse olympische ambassadeurs aan het merk weten toe te voegen. Verder zullen er diverse activiteiten voor FIRA bijkomen in 2018 waaronder een online TV kanaal , evenementen en een eigen magazine. Ook teamcaptain Tim Lips is erg blij met de samenwerking met FIRA en licht trots toe: “Tijdens onze gesprekken was er direct een klik en werd al snel duidelijk dat we precies dezelfde ambities hebben. Tevens kwamen er mooi anekdotes en levenslessen tijdens deze gesprekken naar voren, die zowel mijn vader als ik, weer parallel konden trekken aan onze eigen verhalen en gebeurtenissen. We zijn heel blij met deze samenwerking en kijken reikhalzend uit naar deze samenwerking.” Aldus de teamcaptain van het eventingteam.

Vorige Peder Fredricson trekt H&M Sibon terug uit topsport Volgende Gaudi (Totilas x De Niro) verkocht naar Amerika