Skip to content

Copyright

Bram Chardon wint wereldbeker Budapest, Koos de Ronde knap tweede in Stockholm

De Nederlandse vierspanmenners hebben weer een ijzersterk weekend achter de rug in de verschillende wereldbekerkwalificaties. In het Hongaarse Boedapest ging Bram Chardon er met de volle winst van door. In het Zweedse Stockholm werd Koos de Ronde tweede.

Bram Chardon was op stoom in Boedapest. Al in de eerste wedstrijd op zaterdag 1 december was hij alle concurrenten de baas, en ook in de alles beslissende manche van zondag was hij de beste. Vader IJsbrand moest dit maal genoegen nemen met plaats vijf. In het Zweedse Stockholm stond ook een WB kwalificatie op het programma, daar werd Koos de Ronde tweede, hij moest alleen wereldkampioen Boyd Exell voor laten gaan. Vorige week in Maastricht was deze uitslag nog precies andersom, toen reed Koos met een wildcard naar de winst, nu tellen zijn punten mee voor het klassement. Later volgt een uitgebreider bericht. Kijk hier voor de volledige uitslag van Stockholm

De Nederlandse vierspanmenners hebben weer een ijzersterk weekend achter de rug in de verschillende wereldbekerkwalificaties. In het Hongaarse Boedapest ging Bram Chardon er met de volle winst van door. In het Zweedse Stockholm werd Koos de Ronde tweede.

Bram Chardon was op stoom in Boedapest. Al in de eerste wedstrijd op zaterdag 1 december was hij alle concurrenten de baas, en ook in de alles beslissende manche van zondag was hij de beste. Vader IJsbrand moest dit maal genoegen nemen met plaats vijf. In het Zweedse Stockholm stond ook een WB kwalificatie op het programma, daar werd Koos de Ronde tweede, hij moest alleen wereldkampioen Boyd Exell voor laten gaan. Vorige week in Maastricht was deze uitslag nog precies andersom, toen reed Koos met een wildcard naar de winst, nu tellen zijn punten mee voor het klassement. Later volgt een uitgebreider bericht. Kijk hier voor de volledige uitslag van Stockholm
Vorige Finale paarden VSN trofee bekend Volgende Ehning tegen Brinkop: ‘Zo hard hoefde je ook weer niet te rijden’