Gisteren presenteerden de CHIO Rotterdam, KNHS, KWPN en en de Gemeente Rotterdam bij de Fédérations Equestre Internationale (FEI) in Lausanne het EK bid voor de Europese Kampioenschappen 2019. Het bid was gebaseerd rondom het thema Hearts of Gold, waarmee Nederland en in het bijzonder Rotterdam de booschap van een eerlijke, "recht uit het hart”- benadering van de paardensport wil uitbrengen. Daarnaast wil het bid-team met het EK 2019 ook de harten van supporters, burgers, ondernemers, bestuurders, ruiters en paarden sneller doen slaan. Tijdens het afgelopen CHIO Rotterdam 2016 heeft een filmcrew een korte filmpje gemaakt over mensen die de komst van het EK 2019 een warm hart toedragen. Zij hebben voor de camera het ‘Hearts of Gold’-teken gemaakt. Met deze beweging wordt de rechterhand kort op het hart gedrukt/ Het thema is bedacht door het Rotterdamse marketing- en communicatiebureau ‘Nice to meet you’ en deze beelden zijn gepresenteerd aan de FEI in een korte film. “Met dit teken laten we iedereen direct zien dat al onze harten kloppen voor dit Europese evenement van formaat in 2019!” zegt Jan de Mooij, algemeen directeur van het CHIO Rotterdam. “Het is nu aan de FEI om dit initiatief te belonen en Rotterdam en Nederland Paardenland de drie EK’s in 2019 toe te kennen.” Tijdens de General Assembly van 19 – 22 november a.s. van de FEI in Tokio maken zij bekend waar de Europese Kampioenschappen in 2019 zullen plaatsvinden. Over het CHIO Rotterdam Het CHIO Rotterdam is het enige Nederlandse hippische topsportevenement dat zich met haar vijf sterren kan meten met de beste hippische evenement van de wereld. Van 22 tot en met 25 juni 2017 vindt het evenement voor de 69ste keer plaats. Naast een gevarieerd hippisch programma met spring- en dressuursport op internationaal topniveau, biedt het CHIO een aantrekkelijk programma van hippische showprogramma’s, culinaire verrassingen, talrijke kwaliteitsstandhouders en muzikaal entertainment in het befaamde Stroodorp. Steeds meer internationale bedrijven en merken zetten het CHIO Rotterdam in voor de communicatie met hun klanten en relaties. Rabobank Rotterdam is hoofdsponsor van het CHIO Rotterdam.
Gisteren presenteerden de CHIO Rotterdam, KNHS, KWPN en en de Gemeente Rotterdam bij de Fédérations Equestre Internationale (FEI) in Lausanne het EK bid voor de Europese Kampioenschappen 2019. Het bid was gebaseerd rondom het thema Hearts of Gold, waarmee Nederland en in het bijzonder Rotterdam de booschap van een eerlijke, "recht uit het hart”- benadering van de paardensport wil uitbrengen. Daarnaast wil het bid-team met het EK 2019 ook de harten van supporters, burgers, ondernemers, bestuurders, ruiters en paarden sneller doen slaan. Tijdens het afgelopen CHIO Rotterdam 2016 heeft een filmcrew een korte filmpje gemaakt over mensen die de komst van het EK 2019 een warm hart toedragen. Zij hebben voor de camera het ‘Hearts of Gold’-teken gemaakt. Met deze beweging wordt de rechterhand kort op het hart gedrukt/ Het thema is bedacht door het Rotterdamse marketing- en communicatiebureau ‘Nice to meet you’ en deze beelden zijn gepresenteerd aan de FEI in een korte film. “Met dit teken laten we iedereen direct zien dat al onze harten kloppen voor dit Europese evenement van formaat in 2019!” zegt Jan de Mooij, algemeen directeur van het CHIO Rotterdam. “Het is nu aan de FEI om dit initiatief te belonen en Rotterdam en Nederland Paardenland de drie EK’s in 2019 toe te kennen.” Tijdens de General Assembly van 19 – 22 november a.s. van de FEI in Tokio maken zij bekend waar de Europese Kampioenschappen in 2019 zullen plaatsvinden. Over het CHIO Rotterdam Het CHIO Rotterdam is het enige Nederlandse hippische topsportevenement dat zich met haar vijf sterren kan meten met de beste hippische evenement van de wereld. Van 22 tot en met 25 juni 2017 vindt het evenement voor de 69ste keer plaats. Naast een gevarieerd hippisch programma met spring- en dressuursport op internationaal topniveau, biedt het CHIO een aantrekkelijk programma van hippische showprogramma’s, culinaire verrassingen, talrijke kwaliteitsstandhouders en muzikaal entertainment in het befaamde Stroodorp. Steeds meer internationale bedrijven en merken zetten het CHIO Rotterdam in voor de communicatie met hun klanten en relaties. Rabobank Rotterdam is hoofdsponsor van het CHIO Rotterdam.